خرید VPN کریو

Kerio VPN فروش و خرید وی پی ان های موبایل و کامپیوتر ، اندروید و آیفون
VPN موبایل

چه نکاتی در انتخاب VPN موبایل در نظر بگیریم؟

نکاتی اساسی برای بکار بردن VPN روی دستگاه اندروید

android-vpn

بدون شک، خرید VPN موبایل یکی از بهترین راه ها برای مرور وب به صورت ناشناس و برای باز کردن سایت های مسدود شده است. این بخاطر فراهم کردن آدرس IP جدید برای پنهان کردن آدرس IP واقعی و موقعیت مکانی شما است. با این اوصاف، یکی دیگر از مزایای فوق العاده VPN این است که شما می توانید آن را روی دستگاه های اندروید و دیگر سیستم های عامل اجرا کنید. از آنجاییکه ترافیک VPN رمزگذاری شده است، شما می توانید اطمینان حاصل کنید که درحال استفاده از دستگاه اندروید در هر محدوده WiFi عمومی مانند هتل ها و کافی شاپ ها امن هستید.

تنظیمات VPN موبایل برای دستگاه های اندروید بسیار آسان است. بهتر است اندرویدهای 4 و بالاتر استفاده کنید. شما می توانید در جاییکه PPTP و L2TP پشتیبانی یکپارچه VPN روی دستگاه اندروید استفاده کنید. برای داشتن یک اتصال کریو VPN، به سادگی تنظیمات برنامه روی صفحه نمایش را باز کنید و در قسمت Wireless & Networks بر روی More ضربه بزنید. بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور که برای اتصال از طریق وی پی ان ضروری است، بهتر است که اگر می خواهید دوباره از آن استفاده کنید اطلاعات حساب کاربری را ذخیره کنید.

با این حال توجه کنید همه دستگاه های اندروید هنگامیکه اتصال PPTP را انتخاب کنید رمزگذاری را پشتیبانی نمی کنند. اگر به هر مشکلی برخوردید، سعی کنید تا اتصال L2TP را استفاده کنید. L2TP برای کار بهتر روی اندروید در مقایسه با PPTP شناخته شده است. اگر شما ترجیح می دهید که از شبکه OpenVPN استفاده کنید، باید یک برنامه VPN خرید کنید. با این حال OpenVPN کمی پیچیده است و زمان گیر است.

در برخی موارد، سرور VPN شما نیاز خواهد داشت تا گواهی های مناسب را دانلود و آنها در دستگاه اندروید خود ذخیره کنید. اما اگر دوست دارید. اگر دستگاه شما اندروید های 4.2  یا بالاتری دارد، شما گزینه Always-on VPN mode را خواهید داشت. هنگامیکه این گزینه فعال باشد، داده های شما هرگز بدون VPN ارسال نخواهد شد. اگر اغلب اوقات از Wi-Fi استفاده می کنید این ویژگی بسیار مفید است.

با این وجود، بهترین نکته ای باید بفهمید این است که چطور بهترین VPN و کریو را برای اندروید خود خرید کنید. parsvpn.net بهترین سرویس ها برای ارائه به شما را گردآوری کرده است. اگر شما در کشوری زندگی می کنید که دارای محدودیت ها و سانسورهای بکار رفته روی اینترنت است استفاده از VPN رایگان هرگز توصیه نمی شود. با یک سرویس رایگان، شما نمی توانید انتظار امنیت بهتر در مقابل جاسوسان با سرمایه گذاری های پرهزینه را داشته باشید. اگرچه خرید VPN در خاورمیانه قانونی تلقی نمی شود، VPN های رایگان می توانند به راحتی بی هیچ دلیلی بسته شوند. به علاوه، تعداد زیادی از آگهی های تبلیغاتی نیز به برای شما ارسال خواهند شد.

در نتیجه، بهتر است یک VPN بخرید. علاوه بر این حقیقت که آنها بسیار امن تر از VPN های رایگان هستند شما می توانید از سرویس بهتر مشتریان و سرعتر بالاتر نیز لذت ببرید. بیشتر VPN ها با امکان خرید فورا برای حل مشکلات بوجود آمده اقدام می کنند، مانند ارائه یک آدرس IP جدید در صورتیکه قبلی مسدود شده باشد. اما بیشتر آنها، خدمات مقرون به صرفه ای ارائه می دهند.

خرید vpn و خرید کریو در parsvpn.net