خرید VPN کریو

Kerio VPN فروش و خرید وی پی ان های موبایل و کامپیوتر ، اندروید و آیفون
VPN VPN موبایل

اهمیت نصب VPN بر روی IPhone 7

با نصب VPN موبایل بر روی IPhone 7 از این ویژگی ها بهره مند شوید

iphone-7

امنیت بهتر

هنگامیکه شما از طریق VPN خرید شده به اینترنت متصل شوید به طور خودکار خود را در مقابل تهدیدات آنلاین امن می کنید. یک VPN یک دروازه انتقال داده امن بین شما و سرور ایجاد می کند تا شما را در مقابل هکرها، جاسوسان و سارقان هویت و حتی سازمان های دولتی حفاظت کند. خرید کریو VPN ها شما را از تهدیدات آنلاین حفاظت می کنند تا اطمینان حاصل کنند که هرگز در مورد هکرها، جاسوسان و سارقان هویت نگران نخواهید شد.

ناشناسی

آیا تا بحال این عبارت را که می گوید “شما نمی توانید کسی را که نمی بینید بکشید”  را شنیده اید؟ این حالت برای اینترنت نیز به کار می رود. یک راه خوب برای حفاظت خود در برار تهدیدات آنلاین ناشناس کردن خودتان است. VPN ها با دادن ناشناسی کامل، به شما اجازه بازدید از وب سایت های مورد علاقه تان، تماشای برنامه ی آنلاین و کارهای دیگر بدون نگرانی در مورد تهدیدات آنلاین را می دهند.

دسترسی از راه دور

در جهانی که اتصالات سریعتر و وسیعتر یک قاعده است، یک VPN طیفی از راه حل های مناسب را فراهم می کند. با خرید VPN موبایل، شما می توانید به اطلاعات تجاری مهم خود بر روی IPhone 7 دسترسی یابید صرفنظر از اینکه آیا در خانه هستید یا در حال سفر در کشوری دیگر باشید. اگر شما می خواهید بهره وری خود را افزایش دهید بهترین کاری باید انجام بدهید  خرید و نصب VPN بر روی IPhone 7 خود است.

VPN کریو و به اشتراک گذاری P2P

هنگامیکه شما فایل ها را از روی اینترنت دانلود می کنید یک VPN بسیار به کار می آید، به خصوص از طریق به اشتراک گذاری P2P مانند وقتیکه تورنت ها را دانلود می کنید. اما با خرید VPN و خرید کریو واقعا چه کاری انجام می دهید؟ بهترین VPN موبایل ها برای IPhone 7 را بیابید زیرا آنها از فعالیت های به اشتراک گذاری فایل با ایجاد تونل امن بین شما و سرور با سهولت بخشیدن به انتقال امن داده ها حفاظت می کنند.

دور زدن محدودیت های جغرافیایی و فیلتر

اگر شما به کشورهای دیگر سفر می کنید و به طور موقت در کشورهای خاصی ساکن می شوید، وب سایت ها و مطالبی وجود دارند که به علت محدودیت های منطقه ای دیگر قادر به دسترسی به آنها نخواهید بود. با استفاده از VPN شما می توانید توسط تغییر آدرس IP به کشوری دیگر این وب سایت های مسدود شده را باز کنید. به این روش می توانید به هر محتوایی در هر جایی از جهان دست یابید و از ویژگی فیلتر شکن آن استفاده کنید.

در اینجا تنها 5 دلیل مهم برای نیاز به VPN بر روی IPhone 7 بیان شد. دلایل بسیار دیگری وجود دارند که شما باید برای نصبVPN روی IPhone 7 اقدام کنید.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.net