خرید VPN کریو

Kerio VPN فروش و خرید وی پی ان های موبایل و کامپیوتر ، اندروید و آیفون
خرید فروش

استفاده از Kerio WinRoute Firewall

Kerio WinRoute Firewall استانداردهای تازه ای در تطبیق پذیری، امنیت و کنترل دسترسی کاربر ایجاد کرد. برای شبکه های شرکت طراحی شده است، در مقابل حملات خارجی و ویروس ها دفاع می کند و می تواند دسترسی به وب سایت ها را بر اساس محتوای آنها محدود کند.

خرید VPN و خرید کریو برای مقابله با حملات

kerio-firewall

فایروال بازرسی عمیق

Kerio WinRoute Firewall توسط ICSA Labs  در دسته بندی Corporate Firewall تایید شده است، شامل تعریف با جزئیات فرمان برای انجام بازرسی محاسباتی و بازرسی پروتکل از ترافیک اینترنت ورودی و خروجی است. فرمان های یک شبکه ویزارد در راه اندازی سریع فایروال همکاری دارد.

VPN، VPN Client و SSL VPN

Kerio  ساخته شده مبتنی بر SSL سرور VPN در هر دو حالت کلاینت به سرور و سرور به کلاینت کار می کند، به هر دو شعبه دفاتر اجازه می دهد و کاربران از راه دور می توانند به صورت امن به شبکه متصل بشوند. Clientless SSL VPN به کاربران از راه دور اجازه می دهد تا به طور امن برای به اشتراک گذاری فایل از هر کامپیوتر با مرور و اتصال اینترنت به شبکه شرکت متصل شوند.

حفاظت دروازه آنتی ویروس

Kerio WinRoute Firewall اسکن اختیاری آنتی ویروس را برای ایمیل ورودی و خروجی، ترافیک وب و انتقال FTP ارائه می دهد. علاوه بر آنتی ویروس ادغام شده McAfee، چندین گزینه دیگر برای انتخاب وجود دارد.

حفاظت از گشتن در اینترنت

گزینه IBM Orange Web Filter ادغام شده کاربران را از دسترسی به 58 عنوان از مطالب محدود می کند، مسئولیت های قانونی برای شرکت و محیط های آموزشی را کاهش می دهد.

فیلترینگ محتوا

پس از خرید کریو ، Kerio WinRoute Firewall انواع ویژگی های امنیتی مانند امکان محدود کردن دانلود موزیک MP3، فیلتر کردن فایل های اجرایی که به طور بلقوه خطرناک اند یا پنجره های مزاحم pop-up را فراهم می کند. P2P Eliminator به طور خودکار شبکه های نظیر به نظیر مانند Kazaa را شناسایی و مسدود می کند.

مدیریت دسترسی کاربر خاص

با خرید کریو و راه اندازی آن هر کاربر در شبکه می تواند نیاز به ورود به Kerio WinRoute Firewall قبل از اتصال به اینترنت داشته باشد. این اجازه سیاست های امنیتی و دسترسی محدود به کاربران خاص را می دهد. Transparent Active Directory ساده کردن مسیر دهی حساب کاربر را برای دامنه های ویندوز پشتیبانی می کند.

به اشتراک گذاری سریع

پشتیبانی برای DSL، مودم های کابل، ماهواره ای، دیال آپ یا وایرلس اینترنت به مدیران اجازه می دهد تا Kerio WinRoute Firewall را در شبکه هایی در همه اندازه ها و همه مکان ها مستقر کند. کاربران می توانند از به اشتراک گذاری داده ها استفاده کنند. مدیران می توانند از Bandwidth Limiter استفاده کنند تا حداکثر ظرفیت را برای برنامه های مهم کسب و کار بهینه سازی کنند.

VoIP و پشتیبانی UPnP

Kerio WinRoute Firewall به پروتکل های H.323 و SIP اجازه می دهد تا از طریق آن اتصال یابند. همچنین فن آوری های UPnP را ادغام می کند بنابراین برنامه های کاربردی مانند MSN Messenger فورا و بدون نیاز به تنظیمات اضافی اجرا می شود.

نظارت بر اینترنت

گزارش مبتنی بر وب از استفاده اینترنت به کارفرمایان و مدیران کمک کی کند تا مشکلان را رفع کنند، بهره وری کارکنان را مدیریت کنند و از بدهکاری ها جلوگیری کنند. خرید کریو یکی از مطمئن ترین راه ها برای کمک به مدیران است، شما می توانید برای خرید VPN و خرید کریو به parsvpn.net مراجعه کنید.

به نظر می رسد نرم افزار Kerio WinRoute Firewall قدیمی و از منسوخ است. این چنین برنامه هایی ممکن است بر روی سیستم عامل های مدرن به درستی کار نکند و توسط توسعه دهندگان اصلی خود پشتیبانی نمی شود. گاهی اوقات شرکت ها پشتیبانی محدودی از طریق وب سایت ارائه می دهند.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.net