خرید VPN کریو

Kerio VPN فروش و خرید وی پی ان های موبایل و کامپیوتر ، اندروید و آیفون
VPN خرید فروش

با خرید IPSec VPN امنیت را بدست آورید

علت خرید IPSec VPN چیست و اصول کار آن چیست؟

IPSec چیست؟

  • IPSec مجموعه ای از برنامه های الحاقی به خانواده پروتکل های IP است
  • سرویس های امنیتی رمزنگاری فراهم می کند

اصول کار  IPSec

IPSec در لایه سوم از مدل OSI کار می کند و سرویس های زیر را ارائه می دهد.

  • قابلیت اعتماد
  • یکپارچگی
  • حفاظت از پخش

IPSec چطور کار می کند؟

تونل IPSec VPN می تواند برای انتقال داده و به اشتراک گذاری منابع بین دو شبکه میان دو فایروال ایجاد شود.

اگر یک منبع از شبکه از راه دور در دسترس باشد، فایروال محلی درخواست را رمزگذاری می کند و آن را از طریق تونل VPN به فایروال از راه دور ارسال می کند، که درخواست را رمزگذاری خواهد کرد و اجازه دسترسی به منابع درخواست شده را می دهد.

ipsec

کریو VPN چیست؟

VPN به صورت اختصار برای شبکه خصوصی مجازی آورده شده است. یک شبکه غیر عمومی روی شبکه عمومی اینترنت ایجاد می کند. خرید کریو VPN از parsvpn.net به یک لپ تاپ اجازه می دهد که اطلاعات را روی شبکه های به اشتراک گذاشته شده یا عمومی ارسال و دریافت کند و یا حتی به صورت مستقیم به شبکه غیر عمومی متصل شود در حالیکه از سیاست های امنیتی و مدیریتی خاصی بهره می برد.

خرید VPN با ایجاد یک ارتباط نقطه به نقطه مجازی از طریق استفاده از یک ارتباط اختصاصی ، پروتکل های تونلینگ مجازی یا رمزگذاری های ترافیک شکل گرفته است. یک پیوستگی شبکه خصوصی مجازی در سراسر شبکه مشابه ارتباط (Wide Area Network (WAN بین سایت ها است.

خرید کریو VPN به کارکنان اجازه می دهد به صورت پایدار و ثابت به شبکه های کامپیوتری شرکت دسترسی یابند در حالیکه به جایی خارج از محل کار سفر کرده امد. به همین شکل، VPN ها بصورتی پایدار دفاتر جغرافیایی متفاوت از یک شرکت را به هم وصل می کنند و یک شبکه منسجم ایجاد می کنند. بعلاوه فن آوری VPN توسط کاربران شبکه استفاده می شود تا به هدف حفاظت ار فردیت و به سرورهای پروکسی متصل شود.

اصول تایید هویت

نقاط انتهایی تونل باید مستند شده باشد قبل از اینکه تونل های امن VPN ایجاد شود. VPN دسترسی از راه دور ایجاد شده کاربر باید از رمزهای عبور، بیومتریک ها، دو فاکتور احراز هویت یا استراتژی های جایگزین استفاده کند. تونل های شبکه به شبکه معمولا از رمزهای عبور یا گواهی های دیجیتال استفاده می کنند.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.net