خرید VPN کریو

Kerio VPN فروش و خرید وی پی ان های موبایل و کامپیوتر ، اندروید و آیفون
VPN

استفاده از کریو VPN برای افزایش امنیت گوگل کروم

در پرتو حفره جدی امنیتی در مرورگر کروم، که در اوایل سال 2015 تیتر بود ؟ گوگل یک قسمت الحاقی منتشر کرده است که روی تهدید حفره امنیتی به دقت شرح داده شده ، که IP کاربر را آشکار می کند صرفنظر از این حقیقت که کاربر در حال استفاده از VPN است. خبر خوب این است که آن مسئله با چند کلیک مدیریت می شود.

chrome-extensions

تقاضای محصولات امنیتی آنلاین افزایش یافته است. این عمدتا برای این است که تعداد کاربران اینترنت هر روزه در حال رشد است. استفاده از این محصولات بهترین حفاظت را در مقابل تهدیداتی مانند حفره امنیتی مرورگر کروم عرضه می دارد. شما احتمالا از خود می پرسید چرا نیاز به یک محصول امنیتی دارید در حالیکه به مرور کردن وب می پردازید.

آیا خرید کریو مشکل را حل میکند؟

با خرید کریو شما نیاز به بیش از محصولات یک آگهی کهنه ، فایروال و آنتی ویروس های عادی برای محافظت کامل دارید هنگامیکه به اینترنت متصل می شوید. اگر شما یک کاربر جدی اینترنت باشید می توانید هرچیزی را برای اینکه ناشناس بمانید انجام دهید؛ سپس نیاز به سرمایه گذاری روی یک سرویس VPN قدرتمند دارید که تنها به شما کمک نخواهد کرد که نا شناس بمانید ، بلکه حفظ حریم خصوصی و امنیت شما را نیز بالا می برد.

صرف نظر از این واقعیت که خرید کریو چاره ساز نیست ، کاربران کروم و همچنین فایرفاکس به یک سرویس VPN قوی به خوبی متصل می شوند، حقیقت یک کشف جدی است که IP واقعی کاربران کروم و فایرفاکس را  افشاء می کند. با این حال، این اساسا یک مسئله است که ناشی از WebRTC است که Mozilla ، Opera و Google پروژه منبع باز  پشتیبانی کرده اند. به گفته گوگل، IP عمومی که برای تراقیک وب استفاده نمی شود مخفی است.

گوگل گزارش کرده است که WebRTC به سادگی IP های عمومی مربوط به رابط استفاده شده برای ترافیک وب را استفاده می کند . به طور معمول، این مشابه IP ها است که در حال حاظر برای وب سایتها در مرورگر درخواست های http ارائه شده است.

Google و Rentamob به داشتن مشکلات اقرار کرده اند، با وجود این واقعیت که هر دو نرم افزار مرورگر پاسخ ها به خوبی طراحی شده ای برای موضع مشخص شده ارائه می دهند. به علاوه،  Rentamob توضیح داده است که عملکرد WebRTC تحت تاثیر قرار داده است همانطور که VoIP اجتناب ناپذیر است. از سوی دیگر، گوگل حقایق مشابه دارد، شامل مشکلات صریح اختصاص داده شده کانال ترافیک از طریق VPN.

خرید VPN چطور؟

در خرید VPN این شرکت به این نتیجه که قسمت الحاقی ممکن است با تفسیر از برنامه های کاربردی وابسته WebRTC برای ارتباطات داده یا صوتی و تفسیری زمان واقعی دخالت کند. WebRTC ممکن است به طور بلقوه یک مسیر را انتخاب کند که ممکن است منجر به پایین ترین کیفیت شود، با توجه به این واقعیت که مسیرهای شبکه مربوط به آینده محدود می کند. این کمپانی گفته است که آنها سعی می کنند که تصدیق کنند که این موضوع چقدر تکرار می شود. پس خرید VPN هم بی فایدست

اگر شما یک کاربر کروم هستید، می توانید برای هر نشت IP از طریق سایتهای BrowserLeaks و IPLeak بررسی کنید.

خرید VPN BrowserLeaks برای کاربران Chrome تست نشت WebRTC را فراهم می کند. نقطه های چک مختلف برای این سایت شامل: WebRTC فعال، تشخیص آدرس IP ، آدرس IP محلی، آدرس IP عمومی، آدرس IPV6، محتوای صوتی، وکانال های داده مبتنی برای RTP داده ذکر کند. ILeak کاربران Chrome را مجهز به ویژگی های زیر می کند: IP شما، تشخیص WebRTC، تشخیص آدرس DNS ، تشخیص آدرس تورنت، تشخیص منطقه جغرافیایی، و جزئیات IP .

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.net