خرید VPN کریو

Kerio VPN فروش و خرید وی پی ان های موبایل و کامپیوتر ، اندروید و آیفون
VPN

تونل VPN ایده آل برای اتصال دفاتر دور از هم

انواع حالت های انتقال در تونل VPN کدامند و چطور کار می کنند

tunnel-mode

حالت تونل معمولا بین تنظیمات VPN سایت به سایت استفاده می شود (اگرچه منحصرا برای آن نمی باشد) در حالیکه حالت انتقال معمولا توسط کارمندان فردی از راه دور استفاده می شود تا از نقطه پایانی (به عنوان مثال یک لپ تاپ) به شبکه شرکت متصل شوند.

حالت تونل بسته های IP اصلی کپسوله سازی می کند و یک هدر IP بیرونی جدید برای مسیر بسته بین نقاط پایانی VPN قرار می دهد. برای مثال این هدر جدید می تواند شامل منبع و مقصد IP از فایروال های متصل بین دو دفتر باشد.

یکی از مزیت های کریو VPN تونلینگ این است که هر کسی که در حال جاسوسی روی شبکه باشد نمی تواند هیچ اطلاعاتی درباره بسته بداند البته در صورتیکه مقصد نقطه پایانی VPN و منشا آن نقطه دیگر VPN است. کل بسته IP اصلی به صورت رمزی حفاظت شده است تا محرمانه ماندن را فراهم نماید. هنگامیکه بسته به مقصد رسید هدر IP بیرونی آن حذف می شود و بسته اصلی ارسال می شود.

حالت انتقال بسته IP دیگری در سوی دیگر هدر اصلی را کپسوله سازی نمی کند و بنابراین جزئیات مسیریابی توسط افراد کنجکاو بر فعالیت های شما قابل رویت خواهد بود. هرچند لایه TCP و بخش محموله از بسته به صورت محرمانه ای حفاظت می شوند.

حالت تونل می تواند بسته های بسیار زیادی را از منابع مختلف در سراسر سایت ها ارسال کند که این باعث شده است برای اتصال دفاتر از راه دور به یکدیگر ایده آل باشد. این ویژگی موجب افزایش تمایل برای خرید کریو VPN شده است.

شما می توانید با خرید کریو و خرید VPN از حالت انتقال و حالت تونل با همدیگر استفاده کنید. این ممکن است به نفع باشد اگر یک دفتر به پایانه هایی برای ارسال اطلاعات محرمانه از یک پایانه به دیگر در سایتی دیگر داشته باشد در حالیکه حفاظت برای داده هایی که در سراسر اینترنت منتقل می شوند و همچنین اینترانت های داخلی در هر دو انتها را فراهم می کند.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.net