خرید VPN کریو

Kerio VPN فروش و خرید وی پی ان های موبایل و کامپیوتر ، اندروید و آیفون
خرید فروش

استفاده از VPN برای امنیت و حریم خصوصی شما اهمیت فراوانی دارد

دلایل استفاده از VPN و چگونگی کار آنها

vpn-best-for-needs

VPN ها در دنیای فن آوری جایی که اکنون زندگی می کنیم در حال محبوبتر شدن اند. همه ما می دانیم که جرایم سایبری زیادی هر روز توسط هکرها و جاسوسی توسط دولت ها رخ می دهند.خرید VPN به عنوان یک ابزار کاربردی به خصوص برای کشورهایی با سایت های مسدود شده به صورت جغرافیایی است. اگر شما به یاد بیاورید، کشورهای خاصی وجود دارند که فیسبوک، یوتیوب، توییتر و .. را مسدود کرده اند. هر کدام از ما می خواهیم تا در امنیت آنلاین باشیم و از امنیت و حریم خصوصی اینترنت خود حفاظت کنیم. خرید VPN و خرید کریو ها بهترین راه هستند اگر می خواهید از فعالیت های آنلاین خود انتقال داده های حساس مانند تبادل ایمیل ها، نقل و انتقالات بانکی و خرید آنلاین حفاظت کنید. اگر به تازگی با VPN آشنا شده اید و تمایل به داشتن یکی از بهترین های آنها دارید اما ایده ای برای انتخاب ندارید، در parsvpn.net راهنمایی برای در نظر گرفتن بهترین فاکتورهای VPN قبل از خرید VPN و خرید کریو وجود دارد.

دلایلی را که به VPN نیاز دارید را بدانید

شما ممکن است آسانترین را برای خرید VPN پیدا کنید زیرا ارائه دهندگان VPN زیادی در اینترنت وجود دارند که شما می توایند با چند کلیک به اشتراک بسته های آنها درآیید اما ابتدا باید دلایلی را که شما نیاز به استفاده از سرویس VPN را پیدا کنید. مهمترین عمل VPN برای امنیت اینترنت و حفظ حریم خصوصی آنلاین است اما اگر جلوتر بروید، یاد خواهید گرفت که راه های دیگر زیادی وجود دارند که از VPN برای کامپیوتر و VPN موبایل منفعت ببرید.

VPN هایی با سرورهایی در چندین مکان در سراسر جهان برای خرید پیدا کنید

اگر شما دائما در سفر هستید م می خواهید به نزدیکترین سرور VPN نیز متصل باشید، سرویس VPN با سرورهای مختلف در سراسر جهان پیدا کنید که انتخاب های بیشتری برای اتصال به شما بدهند.

سرعت را بررسی کنید

اگر دریافت ویدئو ها یکی از اولویت های اصلی شما برای خرید VPN است، پس باید سرعت VPN را قبل از خرید بررسی کنید. اگر ویژگی های VPN تبلیغات شده سرعت و امنیت بالا باشد این کار برای شما آسانتر می شود.

بدانید که چه پروتکل هایی ارائه می دهند

پروتکل های رمزگذاری را که سرویس VPN ارائه می دهد را بیابید. به طور کلی، بهترین گزینه L2TP/IPSec و OpenVPN است در حالیکه پروتکل های دیگر می توانند مانند PPTP و SSL نیز باشند. اطمینان حاصل کنید که سرویس VPN پیدا کنید که چندین پروتکل ارائه می دهد بنابراین انتخاب های بیشتری برای مقابله با آسیب پذیری دارید.

به دنبال گزارش گیری کمترVPN  باشید

ما سرویس VPN را برای هدف اصلی خود یعنی حفظ حریم خصوصی آنلاین انتخاب می کنیم و اینکه فعالیت های آنلاین ما قابل رویت نباشند. در اینجا VPN هایی وجود دارند که هرگز هیچ فعالیتی را پیگیری نمی کنند و زمانیکه صحبت از حریم خصوصی آنلاین می آید بهترین ضمانت را از این سرویس ها دریافت می کنید.

انتظار داشته باشید پرداخت آن ماهیانه یا سالیانه باشد

بیشتر ارائه دهندگان فروش VPN سرویس VPN بسته ای اشتراک را به صورت سه ماهه، شش ماهه و یکساله ارائه می دهند. برخی نیز بسته های 30 روزه آزمایشی با ضمانت برگشت وجه را دارند. سعی کنید از سرویس های VPN رایگان دور بمانید. اگر  سرویس هایی که دارای حق اشتراک هستند دچار آسیب پذیری باشند پس چه انتظاری از سرویس های VPN رایگان است؟ یک VPN نیاز به برخی از امور مالی برای حفظ و بهبود خدمات خود دارد.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.net