خرید VPN کریو

Kerio VPN فروش و خرید وی پی ان های موبایل و کامپیوتر ، اندروید و آیفون
VPN فیلتر شکن

خرید Kerio Control یک راه حل مدیریت تهدید

خرید کریو ارائه دهنده بهترین گزینه های امنیتی کامپیوتر

kerio-control-management

با توجه به حجم گسترده نرم افزارهای فایروال و امنیتی، نرم افزارهای آنتی ویروس و برنامه های ضد بد افزار در دسترس، انتخاب یک محصول امنیتی می تواند دشوار باشد. هر محصول دارای مزایا و همچنین معایبی است. در نهایت، یک مجموعه امنیتی کامپیوتر بسیار ساده و امن است. با وجود بسیاری از گزینه های در دسترس، اغلب به نظر می رسد که تنها تفاوت بین گزینه های امنیت کامپیوتر موضوع قیمت است.

با این حال، با وجود این تخیل، همه نرم افزارهای امنیتی کامپیوتر که به وجود آمده اند برابر نیستند. در نهایت، این بستگی به کسب و کار شما دارد. برخی از نرم امنیتی شرکت های بزرگ را مورد هدف قرار می دهند، برخی دیگر برای صنایع خاص توسعه یافته اند. یک محصول ویژه مانند خرید کریو VPN حتی اگر قدرتمند باشد و ارزش بالایی داشته باشد ممکن است برای کسب و کار شما لازم نباشد.

یکی از بهترین گزینه های امنیتی کامپیوتر موجود در بازار به خصوص در رابطه با شرکت های کوچک و متوسط نرم افزار مدیریت توسط Kerio Control Unified Threat Management ارائه شده است که می توانید از سایت های خرید VPN و خرید کریو همچون parsvpn.net تهیه کنید.

چه چیزی Kerio Control UTM را شاخص می کند؟

خرید Kerio Control یک راه حل مدیریت تهدید با ابزارهایی برای مدیریت تشخیص ویروس و حذف آن و حذف بد افزار و گزینه های متعدد برای مبارزه با خطرات ناشی از هکرها، نقض داده ها و دیگر تهدیدات ارائه داده است. Kerio Control Unified Threat Management دارای مدیریت و کاربرد آسان است و حفاظت کامل بلافاصله پس از نصب و راه اندازی را تضمین می کند.

ویژگی ها

Kerio Control Unified Threat Management چندین ویژگی منحصر به فرد و قدرتمند ارائه می دهد. به عنوان یک نرم افزار مدیریت یکپارچه تهدیدات، کریو کنترل شامل هر ویژگی ای است که کسب و کارها نیاز دارند تا یک حفاظت فایروال موثر و فیلترینگ قدرتمند وب داشته باشد. این سرویس اجازه راه اندازی و پیکربندی Virtual Private Network یا همان کریو VPN، همچنین احراز هویت و تشخیص نفوذ و پیشگیری را می دهد. به علاوه با خرید کریو و استفاده از Kerio Control به شما اجازه می دهد قوانین کنترل ترافیک، مدیریت جریان داده و نطارت بر عملکرد کارکنان را از طریق گزارش های سفارشی ایجاد کنید.

Kerio Control یک ابزار امنیتی قدرتمند بهینه سازی شده برای کسب و کارهای کوچک و متوسط است. رابطی کارآمد است و سهولت راه اندازی این برنامه این اطمینان را حاصل می کند که یک ابزار امنیتی ایده آل برای کسب و کارها باشد.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.net