خرید VPN کریو

Kerio VPN فروش و خرید وی پی ان های موبایل و کامپیوتر ، اندروید و آیفون
خرید فروش

آیا خرید VPN و استفاده از آن قانونی است؟

 شما ممکن است در تعجب باشید که سرویس های VPN قانونی یا غیر قانونی اند. اگرچه ممکن است برخی شرکت ها وجود داشته باشند که به نظر مشکوک برسند، حقیقت این است سرویس های VPN و خرید VPN کاملا قانونی است. بنابراین نیازی به نگرانی در مورد خرید VPN نداشته باشید. فن آوری VPN به طور گسترده ای توسط سازمان های بزرگ بین المللی به عنوان راهی برای اتصال کارکنان با اینترانت استفاده می شود.

خرید VPN و خرید کریو قانونی است؟

vpn-legal

ارائه دهندگانی مانند  HideMyAss!، Pro VPN، IPVanish و VyprVPN همه کاملا قانونی اند و کسب و کار آنها تحت قوانین مشروع آن کشورها است.

کاربردهای قانونی و غیر قانونی از VPN

البته روشی که افراد از سرویس های VPN استفاده می کنند خارج از کنترل ارائه دهندگان VPN است. اگر تنها هدف شما از خرید سرویس VPN انجام فعالیت های مجرمانه است، پس این تخلف از شرایط و موافقتنامه محسوب می شود. یک میزبان VPN حق معلق کردن حساب کاربری شما را دارد و ممکن است با تحقیقات توسط مقامات نیز روبرو شوید.

VPN آشکار در درجه اول ناشناسی در اینترنت را تبلیغ می کنند. یک شرکت VPN مشتریان را تشویق به استفاده غیر قانونی از سرویس های آنها نمی کند. گشت و گذار ناشناس در اینترنت به هدف امنیت آنلاین، خرید آنلاین، حفاظت ار اطلاعات خصوصی و اجتناب از دسترسی غیر مجاز به داده های خصوصی است. یک کاربر VPN از دید ISP و وب سایت ها پنهان خواهد شد. ISP ها و وب سایت ها قادر به ضبط یا نظارت بر فعالیت های اینترنتی شما نخواهند بود.

شما ممکن است در مود رسوایی اخیر فیسبوک شنیده باشید. فیسبوک به سرقت اطلاعات امن از کاربران برای اهداف بازاریابی متهم شد. در اینجا حتی برخی برنامه های نرم افزاری وجود دارند که قادر به جاسوسی بر روی داده های شما هستند و یا ویروس ها را به سمت کامپیوتر شما هدایت می کنند. در اینجا تنها برخی از تعداد زیادی از مشکلات که یک کاربر اینترنت می تواند تجربه کند اشاره شد. با خرید VPN و خرید کریو، می توان از تمام تهدیدات آنلاین ذکر شده اجتناب کرد.

در واقع، تنها چند نرم افزار کاربردی در نظر گرفته شده اند که غیر قانونی اند. برای مثال برنامه های به اشتراک گذاری فایل یا دانلود کننده های تورنت به هیچ وجه غیر قانونی نیستند. چیزی که آنها را غیر قانونی می کند این است که چطور یک فایل مانند فیلم ها و موزیک جمع آوری شده است. اگر آنها سرقت شده باشند غیر قانونی در نظر گرفته می شوند.

خرید VPN برای اهداف سرگرمی

یکی از اصلی ترین ویژگی های سرویس های VPN ایجاد امکان دسترسی به وب سایت های محدود شده مانند برخی از وب سایت های فیلم و موزیک است. این محدودیت ها بخاطر تفاوت های منطقه ای و کشوری هستند. با کمک خرید VPN، شما قادر خواهید بود به این وب سایت ها دسترسی یابید. دانلود فایل تورنت نیز توسط برخی میزبان های VPN اجازه داده می شود. اگر شما می خواهید از یک سرویس VPN استفاده کنید، با تحقیق از بازار شروع کنید. بررسی های خلاصه ای VPN ها را در parsvpn.net مطالعه کنید تا بتوانید برای خرید VPN مورد نظر خود اقدام کنید.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.net