خرید VPN کریو

Kerio VPN فروش و خرید وی پی ان های موبایل و کامپیوتر ، اندروید و آیفون
VPN کریو

اتصال به Netflix با خرید VPN و بهره مندی از IPv4 یا IPv6

IPv4 در مقابل IPv6 برای خرید VPN و دسترسی به Netflix

ipv4-ipv6

اگر چیزهایی درباره علل خرید کریو VPN می دانید احتمالا درباره IPv4 و IPv6 شنیده اید. این اصطلاح برای Internet Protocol version 4 (v4) و (version 6 (v6 است. به منظور استفاده از اینترنت، کامپیوترها نیاز به آدرس های IP دارند که فرستنده و دریافت کننده ارتباطات اینترنت را شناسایی و عناصر مسئول هستند که به وب سایت های اجازه ردیابی موقعیت فیزیکی شما را می دهند. در سال های اخیر انتخاب نسخه پروتکل در رفع محدودیت دسترسی به وب سایت هایی همچون Netflix بسیار مهم شده است. بنابراین این بسیار مهم است که در نظر بگیرید آیا باید به دنبال IPv4 یا IPv6 از ارائه دهنده خود باشید.

IPv4

IPv4 یک پروتکل فعلی در حال استفاده است و مزیت اصلی آن به IPv6 این است که برای چندین دهه مورد استفاده بوده است. هر آدرس IP در IPv4 دارای طول 32 بیت است که بخاطر سپردن آن را آسانتر می سازد و سیستم های IPv4 حافظه و برنامه نویسی کمتری در مقایسه با IPv6 دارند و شما در حال انتقال 4 بایت به جای 8 بایت خواهید بود که برخی اوقات به عنوان یک بار اضافی از اطلاعات به حساب می آید. هنگامیکه IPv4 ایجاد شده بود، پیشرفت های نمایی در فن آوری پیش بینی نمی شد.

IPv6

IPv6 طراحی شده بود تا جایگزین IPv4 شود با توجه به اینکه تعداد دستگاه های اتصال به اینترنت به طور قابل توجهی افزایش یافت. آدرس IP IPv6 128 بیتی است که به تعداد زیادی از آدرس های IP تبدیل می شود. بنابراین، این پروتکل اینترنت ظرفیا بیشتری دارد و امن تر از پروتکل قبلی است (زیرا گزینه احراز هویت فراهم می کند بنابراین بسته های روی اینترنت به صورت امنتری فرستاده می شوند)، هر چند به برخی از موراد نشت DNS اجازه می دهد که باعث شده بسیاری از ارائه دهندگان فروش VPN به جای آن IPv4 را انتخاب کنند. همچنین، ممکن است شبکه ها هنوز با IPv6 سازگار نیستند.

خرید VPN جهت دسترسی به Netflix

Netflix در بیشتر کشورها در دسترس قرار گرفته است اما بزرگترین ارائه دهنده آن ایالات متحده می باشد. بنابراین، تقاضا برای نسخه آمریکایی آن بیشتر است، Netflix در تلاش برای متوقف کردن کاربران از دسترسی به مطالب محدود شده جغرافیایی می باشد و اخیرا به مقابله با افرادی پرداخته است که از تونل های IPv4 و IPv6 استفاده می کنند. آنها به شما یک اتصال پایدار می دهند اما Netflix آنها را شناسایی می کند و همچون VPN با آنها رفتار می کند. در سال 2016 ارائه دهندگان VPN به IPv4 متوسل شدند تا Netflix را به موفقیت باز کنند و این راه پر فرازو نشیبی است که ادامه دارد.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.net