خرید VPN کریو

Kerio VPN فروش و خرید وی پی ان های موبایل و کامپیوتر ، اندروید و آیفون
VPN

در خرید VPN عدم گزارش گیری سرویس را مهم بشمارید

مردم VPN را بخاطر طیف گسترده ای از ملاک ها را برای استفاده انتخاب کرده اند، از افرادی که از خارج از کشور خود زندگی می کنند و تمایل به دسترسی به محتوای وب سایت های محلی ، روزنامه ها، سایت های رسانه ای، رادیو آنلاین تا مردمی که تحت رژیم خودکامه زندگی می کنند و می خواهند به شبکه های محدود شده دسترسی پیدا کنند، یا به وب سایت های خبری مسدود شده دسترسی یابند. صرفنظر از انگیزه های آنها برای انجام این کارها، مردم به طور کلی خرید کریو VPN ها را بر اساس این فرض که آنها نیاز به امنیت اضافی دارند استفاده می کنند و این که وقتی آنها از VPN استفاده م یکنند، رفتار آنلاین آنها از هر چشمان جاسوسی در امنیت خواهد بود.

علل انتخاب و خرید VPN و خرید کریو توسط کاربران

اکثریت ارائه دهندگان VPN ادعا می کنند که هیچ گزارشی از کاربران را ذخیره نمی کنند، اما واقعیت این است که بسیاری از آنها بر اساس کشورها و قوانین اینترنت ملزم به گزارش گیری از داده ها برای موقعیت های خاص هستند. کاربران VPN باید دقت زیادی در هنگام انتخاب ارائه دهندگان و خرید VPN داشته باشند.

privacy-policy

حقیقت پشت حفاظت VPN

تصور غلط رایج این است تنها افرادی که می خواهند خودشان را در اینترنت ناشناس نشان دهند، وارد سایت های مشکوک شوند یا دارای دیدگاههای افراطی هستند از سرویس های VPN استفاده می کنند.  واقعیت این است که هر کسی که از WIFI عمومی، بانکداری آنلاین، تجارت الکترونیک استفاده می کند باید حفاظت از خود را با خرید تونل رمزگذاری شده VPN در نظر بگیرد.

صرفنظر از اینکه آیا فعالیت های قانونی است یا نه، افراد زیادی وجود دارند که برای آزادی بیان و حریم خصوصی ارزش قائل اند تا حدی که مایل به پرداخت هزینه ماهیانه ای برای حفاظت از خود هستند. با این حال، بسیاری از افراد خود را با یک حس کاذب از امنیت گول می زنند که اگر به استفاده از سرویس VPN بپردازند به طور موثری فعالیت های اینترنتی خود را پنهان می کنند و اینکه رفتار آنلاین آنها به طور کلی خصوصی می ماند.

واقعیت این است که بسیاری از ارائه دهندگان VPN بسته به کشوری که در آن هستند، به طور قانونی ملزم به گزارش اطلاعات کاربران خود هستند. به بهانه مبارزه با تروریسم بین المللی و جرایم سازمان یافته، سازمان های اجرای قانون در سراسر جهان در حال وادار کردن شرکت های اینترنتی و مخابراتی برای جمع آوری مداوم اسناد فعالیت های آنلاین از میلیون ها کاربر عادی هستند.

اتحادیه اروپا برای قوانین نظارت جمعی بحث برانگیز و گسترده شناخته شده است. کشورهایی مانند بریتانیا، کانادا، استرالیا آن را شرکت های مبتنی بر شبکه از جمله VPN ها اجباری کرده اند تا داده های شخصی افراد خاصی را در دوره های زمانی خاص گزارش گیری کنند. برخی نکات برجسته درمورد قوانین در ایالات متحده، بریتانیا، کانادا و استرالیا در اینجا آورده شده است:

  • DRIP (The Data Retention and Investigatory Powers Act 2014) که در 17 ژوئیه سال 2014 تایید شد و به سازمان های امنیتی اجازه ادامه دسترسی به سوابق تلفن و اینترنت افراد را می دهد.
  • در اوال اکتبر سال 2015 هر تماس تلفنی، پیام متنی و ایمیل تحت قانون جدید در استرالیا قابل ردیابی توسط دولت شد. اساسا همه سازمان های امنیتی و اجرای قانون، شامل پلیس محلی، پلیس فدرال استرالیا و ASIO امکان دسترسی با این اطلاعات را دارند.
  • کانادا دارای طیف وسیعی از قوانین اجباری است. فعالیت های مختلفی مانند Bill C-30 و Bill C-11 که حریم خصوصی آنلاین را محدود می کنند. قوانین کپی رایت کانادا از سال 2012 ISP ها را مجبور به نگهداری گزارش ها کرده است.
  • ایالات متحده آمریکا قوانین اجباری نگهداری داده ها را ندارد، اما همه شرکت های اینترنتی از جمله ارائه دهندگان VPN ملزم به نظارت و ذخیره گزارش کاربران بر طبق Stored Communications Act می باشند.
  • علاوه بر این، هر دادستان قانونی یا محقق می تواند از ارائه دهندگان VPN بخواهد تا بر روی کاربرهای شخصی آنها جاسوسی کرده و سابقه ای از فعالیت های آنلاین آنها و جزئیاتی از کارت های اعتباری آنها ارائه دهند.
  • FBI می تواند بوسیله نامه ای از امنیت ملی (NSL) هر اطلاعاتی از هر شرکت وابسته به ایالات متحده جمع آوری کند.

برای محافظت از داده ها چه کاری می توان کرد؟

95% ارائه دهندگان VPN ادعا می کنند که هیچ گزارشی از فعالیت های کاربران نگهداری نمی کنند، بنابراین بر اساس مبحث ذکر شده می بینید که حقیقت به این سادگی نیست.

یکی از راههایی که شما می توانید تشخیص دهید که VPN گزارش های را ذخیره می کند یا نه بوسیله بر مبنای مکانی است که در آنجا پایه دارند و قوانینی که باید از آنها رعایت کنند است.  در هنگام خرید VPN و خرید کریو قبل از اینکه privacy policy را به طور کامل مطالعه نکردید آن را قبول نکنید. اگر آنها در privacy policy وب سایت خود در مورد موقعیت مکانی خود اطلاعاتی ارائه ندادند شما باید با آنها تماس گرفته و این اطلاعات را درخواست کنید.

هنگامیکه برای یک “سرویس VPN امن” جستجو می کنید، کاربر باید به جستجوی شرکتی باشد که در کشورهایی با قوانین اجباری حفظ اطلاعات واقع نباشد. 5 کشور که تضمین می کنند که VPN شما هیچ گزارش گیری ای را انجام نمی دهد:

  1. مالزی
  2. سوئیس
  3. هنگ کنگ
  4. سوئد
  5. رومانی

این 5 کشور امن به دلایل بالا برجسته شده اند. آنها سطح بالایی از آزادی اینترنت را دارند و هیچ قانونی برای حفظ اطلاعات این شکورها وجود ندارد.

آزادی در کشورهایی که بالاترین و پایین ترین سطوح آزادی اینترنت را بسته به شبکه های اجتماعی مسدود شده ، نظارت آنلاین توسط نهادهای دولتی، حملات سایبری و تهدید و ارعاب و بازداشت روزنامه نگاران و فعالا دیجیتال دارند، متفاوت است. در حالیکه در ایسلند، استونی، کانادا، استرالیا و آلمان در صدر فهرست اند، کاربران برای خرید VPN باید توجه داشته باشند که آلمان تنها کشوری برای نظارت آنلاین دولت اجبار دارد.

صرفنظر از دلایل شما برای خواستن امنیت آنلاین بیشتر، درسی که به سادگی می گیرید این است که : قبل ازخرید VPN خود، شما باید با دقت ارائه دهنده را بررسی کنید و کشوری را انتخاب کنید که دارای سطح بالایی از آزادی اینترنت باشد و قوانین حفظ اطلاعات را نداشته باشد. اگر به توصیه های ذکر شده توجهی نکنید پس باید قبول کنید که اطلاعات آنلاین شما به احتمال زیاد آسیب پذیر است و در معرض جاسوسی قرار خواهد گرفت.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.net