خرید VPN کریو

Kerio VPN فروش و خرید وی پی ان های موبایل و کامپیوتر ، اندروید و آیفون
VPN خرید فروش کریو

در خرید VPN کریو به چه نکاتی توجه کنیم؟

4 سوال از ارائه دهندگان برای خرید VPN کریو

اگر به طور منظم از WiFi عمومی استفاده می کنید، سفر کاری دارید، درباره امنیت اینترنت نگرانید، یا برای حریم خصوص خود ارزش قائل هستید، احتمالا نصب VPN را در نظر گرفته اید.

%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d8%a6%d9%87-%d8%af%d9%87%d9%86%d8%af%da%af%d8%a7%d9%86-vpn

یک VPN اساسا “تونل” محفاظی است که اتصالات بین لپ تاپ شما، تلفن هوشمند یا تبلت و اینترنت را امن می سازد. این تونل تضمین می کند که همه فعالیت های آنلاین شما از هکرها، نظارت و یا افرادی که اهداف مخرب دارند محافظت شده است.

اما، قبل از اینکه اقدام به خرید VPN کنیم، ضروری است که نیازهای خود را در نظر بگیرید، بنابراین بهترین انتخاب ممکن VPN را خواهید داشت.

در اینجا 4 سوال وجود دارد که باید قبل از خرید VPN بپرسید:

1- آیا شما به طور منظم به خارج از کشور سفر می کنید؟ بسیاری از سرویس های مورد علاقه شما مانند Netflix، Hulu یا Amazon در طول سفر به برخی کشورها مسدود است و بسیاری تصمیم به خرید VPN برای دور زدن این محدود ها دارند. برای اطمینان از اینکه سرویس درستی را انتخاب کرده اید از ارائه دهنده سرویس VPN خود سوال کنید که در چه کشورهای سرور دارند. به این صورت متوجه خواهید شد که می توانید در هنگام اتصال به VPN از کدام کشورها بنظر برسید.

2- می توانید آن را روی همه دستگاه های خود استفاده کنید؟ ممکن است فکر کنید تنها نیاز به خرید آنلاین VPN برای کامپیوتر خود دارید، اما حقیقت این است که بسیاری از نقض های امنیتی روی تلفن های هوشمند یا تبلت های ما اتفاق می افتد برای اینکه آنها قابل حمل اند و می توانیم به آسانی از آنها روی اینترنت عمومی استفاده کنیم (اغلب روی شبکه های WiFi نا امن).

3- آیا می توانیم سرویس VPN کریو خریداری شده را روی روتر خود استفاده کنم؟ استفاده از یک VPN در اتصال با روتر وایرلس شما راهی فوق العاده برای حفاظت از همه دستگاههای متصل به اینترنت شما است. ارائه دهندگانی وجود دارند که از DD-WRT برای اتصال به VPN در سطح روتر استفاده می کنند، به این معنی که همه دستگاه های متصل به اینترنت شما حفاظت می شوند. بخاطر داشته باشید که DD-WRT شما تنها در صورتی کار خواهد کرد که توسط روتر پشتیبانی شود.

4- آیا محدودیتی در مورد سرویس VPN ارائه شده وجود خواهد داشت؟ اطمینان حاصل کنید که از فروشنده درباره محدودیت های پهنای باند سوال کرده اید، زیرا این موضوع می تواند تا حدی زیادی کیفیت اتصال شما را تحت تاثیر قرار دهد. همچنین این موضوع را سوال کنید که آیا VPN که در نظر دارید با همه ارائه دهندگان سرویس کار می کند. باید از سرویس هایی استفاده کنید VPN شما روی سیستم عامل های اصلی از جمله Windows،Mac OS X، Ubuntu، Android و iOS کار کند. عدم محدودیت در دانلود نیز نداشته باشد و همچنین حداکثر تعداد سرورها تغییر نکند. شما آزاد هستید تا هر سرویسی را که می خواهید برگزینید با این حال باید سرویس مناسب خود را پیدا کنید.

خرید آنلاین VPN، خرید کریو، خرید وی پی ان موبایل، خرید VPN اندروید در سایت parsvpn.net