خرید VPN کریو

Kerio VPN فروش و خرید وی پی ان های موبایل و کامپیوتر ، اندروید و آیفون
خرید فروش

مزایای استفاده از MPSL با خرید VPN

درک شبکه های خصوصی مجازی  برای خرید VPN و خرید کریو

بیشتر و بیشتر کسب و کارها از VPN ها به عنوان ابزاری برای افزایش امنیت به یک شبکه موجود استفاده می کنند و همچنین خرید کریو به عنوان ابزاری قدرتمند برای مدیریت کسب و کارها مورد توجه است.  یک شبکه خصوصی مجازی تکنولوژی ای است که یک اتصال رمزگذاری شده بر روی قبلی که دارای امنیت کمتری است ایجاد می کند. خرید VPN سطح بهینه ای امنیت را برای کسب و کارها تضمین می کنند جایی که این کار عملی نیست و بسیار پر هزینه است که بخواهیم یک شبکه کاملا خصوصی داشته باشیم. parsvpn.net در داشتن شبکه خصوصی مجازی VPN راههای متناسب با نیازهای شما را فراهم کرده است.

دو نوع اصلی از شبکه های خصوصی مجازی VPN های از راه دور و VPN های سایت به سایت هستند. در یک VPN دسترسی از راه دور، مشتری قادر به دسترسی به شبکه شرکت از دستگاه های از راه دور بوسیله ارسال درخواست است. پس از خرید VPN و راه اندازی VPN سایت به سایت، یک دستگاه دروازه برای اتصال به کل شبکه از یک موقعیت مکانی با شبکه به موقعیت مکانی دیگر استفاده می شود. به طور کلی، این برای شعبه های کوچک استفاده می شود تا با پایگاه داده ها اتصال داشته باشد. با خرید VPN و خرید کریو ، سیستم افزایش امنیت را بدون هزینه های اضافی برای کلاینت فراهم می کند.

(Multiprotocol Label Switching  (MPLS چیست؟

mpls

در ابتدایی ترین سطح، MLPS پروتکلی برای بالا بردن سرعت و شکل دادن به شبکه جریان ترافیک است. MLPS به بیشتر بسته های داده اجازه می دهد تا از طریق سطح سوئیچینگ (سطح 2) به جای مسیریابی سطح 3 منتقل شوند. هر کدام از این بسته ها توسط روتر ورود برچسب زده شده اند و این برچسب ها چیزی هستند که مسیر بسته را تعیین خواهند کرد. زیبایی کار MPLS در این واقعیت است که به کسب و کارها اجازه می دهد تا تعیین کنند که کدام مسیر در یک سرور عمومی یا خصوصی به طور موثرتری داده ها را قبل از ارسال بسته برای مسیر یابی تحویل می دهد. ارائه دهنده سرویس قادر به استفاده از MPLS برای بهبود کیفیت سرویس بوسیله تعریف مسیرهایی می کند که به طور موثرتری برای الزامات تاخیر و خرابی برخورد می کنند. دیگر مزیت استفاده از MLPS توانایی برای ایجاد شبکه های خصوصی مجازی است.

مزایای استفاده از MPSL با خرید VPN

بیشتر و بیشتر شرکت ها در نتیجه تعدادی از عوامل در حال حرکت به روی مدل VPN از سرویس هستند. در زیر ما برترین مزایای استفاده از MPLS را برای افزایش بهره وری اتصال در شبکه خصوصی مجازی بررسی کرده ایم.

اتصال آسانتر. بسیاری از برنامه های صوتی و تصویری از چیزی که به آن به عنوان اتصال any-to-any نامیده می شود بهره می برند. MPLS جریان ترافیک در این اتصالات را با اجازه برای اتصالات داخلی از سایت های متعدد بهبود می بخشد.

برون سپاری نیازی به مسیریابی ندارد. در راه اندازی MPLS، ارائه دهنده مسیر شبکه شما را مدیریت می کند. این مسئولیت از کنترل مسیریابی روی شبکه شما را حذف می کند و عملیات MPLS را از شبکه های مسیریابی سنتی ساده تر می کند. حذف بار مسیریابی روی شبکه شرکت اغلب باعث بهبود اتصال می شود.

کیفیت پشتیبانی مشخصات ساخته شده. با MPLS شرکت ها می توانند موافقت نامه های سطح سرویس را را سفارشی سازند. این شامل به حداقل رساندن تاخیر و از دست دادن بسته برای هر نوع از داده ها است. این به سیستم MPLS اجازه می دهد تا قبلا تعیین کند کدام بسته ای برای تحویل در اولویت هستند و در نتیجه باعث بهبود اتصال می شود.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.net